Tp Indikator Forex


MetaTrader 4 - Indikatorer. SL TP-CP DIST INDI - v2-indikator för MetaTrader 4.SL TP-CP PIP DIST INDI v2 Indikator. Beräknar pipskillnad mellan Nuvarande pris och SL TP pris. Placera textetiketter på SL TP-linjer Beställningstyp, Biljettnummer, SL TP-pris, Pipberäkning och Pip label. Places Textetiketter vid Order Execution OE-linjer Beställningstyp, biljettnummer och OE-pris. Kan användas med MT4-standard och alla andra lämpliga MT4-applikationer som sangmane s Easy Order-skript. Etiketter Etiketter kan definieras av användaren - se göm alternativ i Input Window. User defined examples. Sell-SL 260844327 1 04606 322 4 pps. Sell-SL 260844327 3224 f-pps. 260844327 3224.Sell-SL 322 4.1 04606 3224.BS-OE 260866924 1 02015. Icke-siffra Symboler kommer som standard till pps oavsett om f-pps fraktionerad pips - poäng 3 5 siffra prissättning är satt till true. PIP BERÄKNING TEST KONTROLL SL TP - CP Pip Dist Indi.1 Korsreferenstabeller med diagram och terminal.2 Tabeller T-1 T-2.a Terminalkolonner 0-2 är värden som tas från terminalen vid skärmdump - dessa värden kan valideras i terminalbilden som ingår i diagrammet. b Beräkning 3 är en excelberäkning av relevanta värden. c Diagram Kolumn 4 är värdena som anges på diagrammet. Kolumn 5 bekräftar ett matchande värde. e Aktuellt bud och fråga vid ögonblick av skärmdump kan placeras i kolumn 9 i Terminal. f Alla köp beställningar beräknas enligt följande. I TP pipberäkning TP-pris Bjudpris. II SL pip-beräkning Budpris - SL pris. g Alla försäljningsordningar beräknas enligt följande. I SL pip beräkning SL pris Fråga pris. II TP pip beräkning Fråga pris TP pris.3 Kolumn 9 på terminalen indikerar Begärt pris för köpgräns och Köp Stopp när ett framtida aktuellt Ask-pris motsvarar det relevanta Limit - eller Stop-priset som ordningen fyller och registrerar i terminalen, eftersom en köpkolumn 9 kommer att återspegla ett budpris för beställningen som det är fallet med Köp i linje 1.4 Terminal 9 i terminalen anger Budpris för Säljgräns och Sälj Stopp när ett framtida nuvarande Budpris motsvarar det relevanta Limit eller Stopppriset som ordern fyller och registrerar i terminalen som Säljkolumn 9 kommer då att återspegla en Fråga priset för beställningen som det gäller Sälj i linje 2.1 SL TP-CP Pip Dist Indi v2 ingår inte i Easy Order, funktioner som är oberoende av Easy Order och inte bifogar text till Easy Order SL TP-linjerna utan att MT4-standard SL och TP-värden.2 Easy Order är ett gratis MT4-skript och kan laddas ner här - Easy Order. Avoid tid slösar upp repetitioner - ändra permanent standardvärden - exempel som tillhandahålls. Om du inte har redigerat förut, är det dött enkelt och sparar tid och tråkig onödig repet itions.1 Öppna MT4, lokalisera Visa längst upp till vänster på Meny och klicka sedan på Navigator.2 Navigatorfönstret har öppnat till vänster eller höger på skärmen.3 Sök efter anpassade indikatorer i Navigatorfönstret och om det inte expanderas klicka på för att expandera.4 Sök SL TP-CP DIST INDI - v2, - markera och högerklicka för att visa valfönstret.5 Klicka på Ändra i urvalsfönstret.6 Du kommer nu att vara i MetaEditor med SL TP-CP PIP DIST INDI v2 laddad i MetaEditor.7 Om några andra indikatorer är laddade skulle det vara bäst att lossa dem innan du börjar redigera - högerklicka på den aktuella fliken och klicka på close.8 Du kan nu börja redigera följningsinstruktionerna nedan.9 Efter varje redigering Kompilera och kolla på fel Ett exempel kan hittas här - post 244. Om du fastnar och kan inte räkna varför det inte kommer att kompilera utan fel använd vänster ångra pilen för att ta dig tillbaka till en punkt när den kompilerade framgångsrikt Kompilera och kontrollera för fel efter varje ändring och du wi kommer att vara bra. Hitta den här koden som är omedelbar topp när kodredigeraren är tillgänglig. Disclaimer Alla nedladdningar och dokumentation som erbjuds, som det är, som pedagogiskt material. Veckans Forex Forecast. Here är den veckovisa prognosen för prognos och forex teknisk analys från laget YellowFX. Vi är i bearish läge på AUDUSD valutapar Här är Forex-prognosanalysen förexprognos för AUDUSD-paret, 5 januari 2015 Nedan hittar du grafik - Läs mer. Vi är i bearish läge på EURUSD valutapar Här kan du hitta prognosen för prognos för EURUSD valutapar samt EURUSD teknisk analys för 5: e o - Read More. We är i bearish läge på GBPUSD valutapar. Här är Forex prognos och GBPUSD teknisk analys för 5 januari 2015. Du kommer att se ett antal prisdiagram - Läs More. We är i bearish läge på NZDUSD valutapar Här är forex prognosen och NZDUSD teknisk analys för NZDUSD 5 januari 2015 Nedan hittar du illustrationen - Läs mer. Vi är i haussejt läge på USDJPY valuta par Här är Forex prognosen och Forex teknisk analys för USDJPY 19 januari 2015 USDJPY par kämpar för att - Läs mer. SUBSCRIBE FOREX FORECAST. YELLOW FX-team skickar bara viktiga Forex-relaterade e-postmeddelanden Vi spamar inte våra användare. LIVE Trades. Long USDCAD vid 1 17782 SL 1 170785 TP 1 194157 running. Short EURGBP vid 0 78263 SL 0 787258 TP 0 777104 running. Long AUDNZD vid 1 05256 SL 1 041178 TP 1 05617 running. Long NZDCAD vid 0 90712 SL 0 892625 TP 0 91554 running. Long USDJPY vid 120 541 SL 119 221192 TP 121 705 körning. Lång EURCAD vid 1 41107 SL 1 395056 TP 1 41678 körning. Lång USDJPY vid 118 734 SL 118 198 TP 119 543 Closed. Short EURUSD vid 1 24081 SL 1 24786 TP 1 22672 Stängd. Forex Resources. Över 1 miljon Traders har sett min bloggvideo. Det kommer med en betalning endast för lönsam månads policy. Tack för att du besökt min Forex-indikator och strategiwebbplats. Jag är så glad att dela med dig en del av min resa och allt jag har lärt mig hittills om valutahandling. En liten bit om mig. Jag, jag är Kelvin och jag är personen bakom alla valutahandelsartiklar som finns i min blogg. Jag är för närvarande en fulltidsmedelshandlare som gör en konsekvent inkomst varje månad hemma. Även om sakerna är på plats just nu började det inte så smidigt. Jag hade faktiskt kämpat med handel i sex till nio månader och jag hade mitt konto helt utplånat två gånger i rad. Det var förödande. Lyckligtvis är jag en väldigt envis person som alltid vill uppnå det jag planerar jag bestämde mig för att lägga tid och ansträngning för att lära mig repet och sätta vad jag har lärt mig i praktiken. Först började jag göra konsekventa intäkter från handel och så småningom nog att jag skulle kunna sluta dag jobb som en process en gineer i ett multinationellt företag och bli författare till 7 matematikbedömningsbok. När du prenumererar på mitt nyhetsbrev skickar jag dig en FLAT MACD Trading Technique-video samt en handelsmanual som skrivits av mig och det kommer att visa dig exakt hur Jag lyckas göra konsekvent vinst i handel varje månad. Det finns många valutakurser och valutasignaltjänster på marknaden som skapas av Marknadsförare inte REAL Traders Därför för att ge mina studenter större säkerhet i min kurs och service. Min kurs levereras med en 130 återbetalningspolicy där eleverna kan begära en 130 återbetalning om de upptäcker att jag lägger in en falsk vinnande verksamhet på min månadsresultatrapport. Om min prestationsrapport är riktig så ser jag varför mina studenter inte kommer att tjäna pengar på de strategier jag undervisar. Dessutom erbjuder jag också en Forex Trade Copier Service för studenter i min kurs. Det här är att hjälpa dem att öka sitt konto medan de lär sig att handla från mig. För den här tjänsten kommer den med en betalning endast för lönsam månadspolicy som du inte kan hitta någon annanstans online Vad det innebär är att du endast debiteras en avgift om tjänsten gör vinst i slutet av månaden. Förutom min kurs och min tjänst är min blogg fylld med videor och inlägg som jag har skrivit under åren för att hjälpa mina läsare att bli en bättre näringsidkare. Den här informationen i min blogg är ibland ännu bättre än vad du får från en kurs som du köpte.

Comments

Popular Posts